0 Kč 0
Cena celkem:28 533 Kč

Často kladené dotazy

Jak je to s dopravou zboží ? Vozíte zboží i na Slovensko ?

Doprava námi nabízených výrobků není zakalkulována v ceně výrobku, protože snahou naší firmy je nabídnout kvalitní zboží za rozumnou cenu bez zbytečného navýšení ceny výrobku. Cenu za dopravu zjistíte po vložení zboží do košíku tzn. hodnota dopravy se vypočítá podle skladby objednaného zboží. Zboží rozvážíme po celém území České a Slovenské republiky.

Nejste si zcela jisti Vámi vybraným odstínem nebo látkou ? 

Nevadí, rádi Vám zapůjčíme reálný vzorník látek nebo moření – kompletní vzorník Vám můžeme zaslat poštou za vratnou zálohu 500 Kč + poštovné. Po vrácení kompletního vzorníku zpět na naši provozovnu Vám zašleme vratnou zálohu na účet.

Bližší informace získáte na telefonu +420 725 568 9­97 nebo na e-mailu info@ supersektor.cz

Nejsem si jistý výběrem správného zboží, poradí mi někdo ?

Pro technické informace je Vám k dispozici infolinka +420 725 568 9­97 od pondělí do pátku v době od 8 do 17 hodin. K dispozici je Vám samozřejmě i operátor na online chatu.

Kde si můžeme nabízené zboží prohlédnout ?

V sekci kontakty naleznete adresy kamenných prodejen kde si můžete vybrané zboží detailně prohlédnout a posoudit kvalitu zpracování. Informujte se však předem, zda je na prodejně zboží vystaveno, protože sortiment se nám neustále mění.

Jaký je termín dodání ? Kde zjistím dostupnost výrobku ?

Termín dodání je uveden u každé položky internetového obchodu. Nevyhovuje Vám termín dodání ??? Prověřte si skutečnou dostupnost zboží mailem. Je to jednoduché – stačí jen poslat dotaz s odkazem na konkrétní zboží a uvést místo, kam chcete zboží dodat.

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit ?

Objednávky v hodnotě do 4.000 Kč nejprve telefonicky ověříme a požádáme Vás o zpětné písemné odsouhlasení objednávky. U objednávek do 4.000 Kč je možné platit v hotovosti při převzetí zboží.

U objednávek s možností barevné nebo rozměrové modifikace vyžadujeme zaplacení zálohové faktury ve výši 30 % z celkové ceny objednávky. Zbývající část ceny tzn. 70 % z celkové ceny objednávky se platí při dovozu zboží řidiči, který Vám předá daňový doklad.

Můžete samozřejmě využít i platby předem ( předfaktura ). Při platbě předem nabízíme zákazníkům slevu ve výši 1 % z ceny zboží bez dopravy( sleva se nevztahuje na akční zboží ).

Mohu u Vás koupit zboží na splátky ?

Zboží je samozřejmě možné koupit i na splátky prostřednictvím společnosti Essox a Homecredit. Je to jednoduché – stačí jen v košíku zvolit jako způsob platby splátkový kalendář a po dokončení objednávky kliknout na zaslaný odkaz od vybrané úvěrové společnosti, kde si vyberete splátkový kalendář, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Co znamená zakázková výroba ?

Zakázková výroba se týká zboží, které při objednání můžete barevně nebo rozměrově modifikovat tzn. každá objednávka je specifická a je zadávána do výroby dle konkrétního požadavku zákazníky. O tom zda je Vámi vybrané zboží se dozvíte v popisu u zboží nebo Vás na danou skutečnost upozorníme v potvrzení o přijetí objednávky. Na zakázkovou výrobu se vztahuje odstavec 7 zákona č. 367/2000Sb.

Je možné výrobek atypicky upravit ?

Většinu námi nabízených výrobků ( mimo jídelní a kancelářské židle ) jsme schopni rozměrově popřípadě barevně upravit dle požadavků zákazníka. Stačí jen poslat poptávku na konkrétní výrobek včetně popisu, případně nákresu rozměrové úpravy. Nejpozději do dvou pracovních dnů Vám zpracujeme nezávaznou kalkulaci požadovaného výrobku. V případě zájmu o výrobu zcela atypických prvků zašlete nákres výrobku nebo alespoň Vaši představu. Naši odborníci jsou připraveni Vám kdykoliv poradit a navrhnout možná řešení. Výrobou nábytku se zabýváme od roku 1991 a máme tak bohaté zkušenosti.

Bližší informace získáte na telefonu +420 725 568 9­97 nebo na e-mailu info@ supersektor.cz

Jak je to s reklamacemi zboží ?

Reklamaci je potřeba uplatnit písemnou formou nejlépe pak vyplněním reklamačního listu, který můžete zaslat mailem, faxem popřípadě poštou na adresu provozovny. Možná je také osobní reklamace na adrese naší provozovny v Jevíčku. Přijetí reklamace Vám písemně potvrdíme a navrhneme nejrychlejší postup vyřízení reklamace.

Jak mohu stornovat objednávku ?

objednávku je možné stornovat do dvou hodin od vytvoření objednávky mailem na adrese info@ supersektor.cz

© 2016 Supersektor.cz - všechna práva vyhrazena